Я-бренд. Мій імідж. Поняття "Самооцінки". Імідж успішної особистості...
Доброго ранку!
Я-бренд. Мій імідж. Поняття "Самооцінки". Імідж успішної особистості. Риси, які допомагають стати успішним.
Перше відоме людству використання бренду практикувалося ще за часів Стародавнього Єгипту, коли ремісники ставили своє тавро на зроблені ними цеглини, щоб споживач міг знати творця кожного цегли. Також існують свідчення появи давніх торгівельних марок на грецьких і римських світильниках, китайській порцеляні. На сьогодні серед авторів та громадськості немає єдиного визначення поняття «бренд». Однак це визначення можна розглянути через два аспекти: економічний і психологічний.
Психологічний аспект у визначенні бренду поєднують такі основні елементи:
сенс для споживача;
сума вражень та емоцій;
набір цінностей та атрибутів;
свідомість та уяву споживача
Особистий бренд — це те, що про вас думають інші люди як про особистість та професіонала. Добре пропрацьований власний бренд допоможе отримати роботу мрії або розвивати власний бізнес....
Три складові особистого бренду
Особистий бренд формується з трьох складових.
- Перша — ваша експертність. Це те, що існує об’єктивно.
- Друга — що ви говорите про себе.
- Третя — що про вас говорять інші люди....
Стратегія персонального бренду
Перш ніж розробляти стратегію, дайте відповідь на запитання: «Навіщо мені це потрібно?».
Формування персонального бренду — тривалий процес, і вам потрібна внутрішня мотивація, щоб не кинути все на пів дорозі.
Далі проведіть підготовчу роботу. «Погугліть» себе, вивчіть інформацію та видаліть все, що може вас скомпрометувати: різкі пости, фотографії зі студентських вечірок та жарти, які можна неправильно інтерпретувати....
Після цього розпочинається розробка стратегії персонального бренду. Для початку перерахуйте абсолютно всі свої ролі та яскраві риси особистості. Потім визначьтеся, що з цього транслюватимете публіці, а що залишиться особистим....
За останнє десятиліття поняття іміджу міцно увійшло в наше життя. Над ним замислюються політики, бізнесмени, журналісти. Слово «імідж» часто використовують у періодичній пресі, телепередачах, рекламі. Найчастіше говорять про індивідуальний імідж людини – політичного лідера, державного діяча, кінозірки. Майже настільки ж часто можна почути про імідж фірми, організації, політичної партії, громадського руху чи в певному іншому прояві поняття «корпоративного іміджу».
Поняття імідж (від фр. або англ. image) в буквальному перекладі на українську мову означає образ, вигляд.
Імідж – цілеспрямовано сформований образ (особи, явища, предмета), що відокремлює певні ціннісні характеристики, покликаний емоційно-психологічно впливати на будь-кого з метою популяризації, реклами тощо.
Імідж людини – це думка про неї в групи людей у результаті сформованого в їхній психіці образу цієї особи, що виник у результаті їх прямого контакту із цією людиною чи внаслідок одержаної про цю людину інформації від інших людей; власне, імідж людини – це те, як вона виглядає в очах інших.
Імідж складається із зовнішнього образу (одягу й речей, міміки, поз і жестів) та внутрішнього образу, який неможливо побачити, але який відчувається й дуже впливає на сприйняття людини оточенням (уміння правильно налагодити спілкування, позитивні якості особистості, уміння розуміти людей і вміння справляти враження).
Що таке особистий бренд?
Коли ми кажемо «головний пірат світу», всі одразу думають про Джека Горобця у виконанні Джонні Деппа, король жахів — це, звісно ж, Стівен Кінг, а король рок-н-ролу — Елвіс Преслі. А от якщо запитати в десяти людей, хто найкращий фотограф або в кого найкращий бізнес в Україні, швидше за все, ми отримаємо десять різних відповідей.
Зрозуміло, що не всі мають широко впізнаваний особистий бренд. Але яким би він не був, його має кожна людина, бо особистий бренд — це те, що про вас думають усі люди, які хоча б щось про вас чули або спілкувалися з вами бодай раз....
Як «розпакувати» особистий бренд?
Головна задача й складність особистого бренду — розкрити себе перед іншими. Можна бути класною особистістю з цікавими поглядами, але не вміти себе подати. Та, на щастя, цього можна навчитися.
Аби не бути пласкою картинкою, а стати об’ємним 3D-образом в очах своєї аудиторії, варто показати себе в прогресі, розкрити різні аспекти свого життя. Щоб зрозуміти, що саме ви можете розповісти про себе, можна скористатися вправою «Хто ти?»....
Створіть собі таблицю з тезами до різних тем із цього переліку, які потім можна використати у сторітелінгу в соцмережах. Ось ще кілька запитань, які варто поставити собі, щоб краще зрозуміти, чим ви могли б поділитися з іншими:
- Яка ваша історія?
- Що вас заряджає? Що вас драйвить та мотивує?
- Що цінного у вас є? Що вирізняє вас серед інших?
- Які навички у вас є: що виходить добре?
- Які професійні навички у вас є? Досвід? Знання?
- Які ваші особистісні характеристики: веселий, милий, привабливий, смішний, саркастичний..?
- Яка у вас зовнішність?
- Що на вас впливає?
- Чого ви боїтеся?
- Які ваші принципи та цінності?
Виконавши це завдання, ви, ймовірно, з’ясуєте, що показуєте у соцмережах лише 10%, а може і всього 1% від того, ким ви насправді є. Однак це не означає, що ви мусите показувати абсолютно все своє життя. У всіх людей є кордони, які вони воліли б не перетинати в публічному просторі. Це нормально, якщо ви не хочете ділитися інформацією про сім’ю, дитинство чи політичні погляди....
Поняття "Самооцінки"
Деякі фактори, які можуть вплинути на рівень самооцінки:
Досвід у ранньому дитинстві. Стосунки з батьками та близькими можуть мати значний вплив на те, як людина себе оцінює. Нехтування фізичними та/або емоційними потребами дитини з боку батьків, критика чи надвисокі стандарти мають негативний ефект. Виховання, під час якого батьки зважають на фізичні та емоційні потреби дитини, допомагає плекати адекватну самооцінку.
- Невміння приймати критику або невдачу;
- Імпульсивна поведінка або поведінка для привернення уваги;
- Нехтування правилами;
- Надмірна реакція (наприклад, злість) на відмову;
- Брак емпатії до інших людей;
- Нереалістичні очікування щодо себе.
- Здатність сказати «ні», коли людина не хоче чогось робити;
- Здатність виражати свої потреби та емоції;
- Усвідомлення, що людина є не кращою й не гіршою за інших;
- Здатність дивитися на життя тверезо, реалістично;
- Приймати та розуміти свої слабкості та сильні сторони;
- Здатність встановлювати особисті кордони.
Коментарі
Дописати коментар